feliciahh

Alla inlägg den 6 juli 2013

Av felicia johansson - 6 juli 2013 18:10

När jag gick i 4:an då var jag lite "halvmullig" och då fick jag ALLTID ord efter mig, jag mådde jätte dåligt och ibland gick jag inte ens till skolan pgr av detta..

Sen i början på 5:an då försökte jag verkligen och inte bry mig om vad andra sa, utan och bara vara mig själv. Och jag vet att det är grymt jobbigt och inte bry sig. Men det går bara man vill. Och jag ville kunna gå till skolan utan och få ord efter mig! Så detta är tips till hur man gör när man blir mobbad.


1. Försök och inte bry dig, (även fast det är grymt svårt)

2. Prata med någon vuxen, t.ex kuratorn eller dina föräldrar.

3. Säg emot den/dem som mobbar dig, för dom har säkert dåligt självförtroende och måste gå på andra.


Jag lovar att det blir så sjukt mycket bättre av och prata med någon vuxen !   

Av felicia johansson - 6 juli 2013 13:33

Hej ! 

Jag tänkte tipsa om den här OLay krämen, den är sjukt bra! 

Jag använder den på kvällen när jag ska sova, och dagen efter får man sjukt len hud! 

Man ska ha det i ansiktet! :) 



Kostar 70:- på hemsidan www.Lyko.se 


Så det är ett sjukt bra köp, och inte så jätte dyrt. :)  

Av felicia johansson - 6 juli 2013 12:12

Äntligen är det fint väder, är så drygt när det bara regnar hela tiden ..


Men ni kan ställa frågor på ask.fm jag heter: ffeliciia där :)


Ha en bra dag alla (:  

Presentation


be yourself.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards