feliciahh

Direktlänk till inlägg 5 juli 2013

hej ! (:

Av felicia johansson - 5 juli 2013 19:50

Hej! :) 

Jag tänkte berätta lite om mig själv, jag heter Felicia och är 12 år. 

Jag bor i Arvika och på fritiden så är jag oftast med kompisar eller lyssnar på musik och sånt. 

Och jag älskar Taylor Lautner så denna bloggen handlar lite om honom fast inte mycket, jag kommer mest skriva om min vardag, lite sminktips och allt möjligt :) 

Jag hoppas jag får många läsare, kram!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av felicia johansson - 14 juli 2013 14:47


Hej, jag är ledsen att jag inte har bloggat så mycket, men det är för att jag har haft annat för mig, och när det är sommarlov så vill man ju gärna vara med kompisar och så. Men i tisdags sov jag över hos micaela och på onsdag så åkte vi till sunne v...

Av felicia johansson - 6 juli 2013 18:10


När jag gick i 4:an då var jag lite "halvmullig" och då fick jag ALLTID ord efter mig, jag mådde jätte dåligt och ibland gick jag inte ens till skolan pgr av detta.. Sen i början på 5:an då försökte jag verkligen och inte bry mig om vad andra sa, u...

Av felicia johansson - 6 juli 2013 13:33

Hej !  Jag tänkte tipsa om den här OLay krämen, den är sjukt bra!  Jag använder den på kvällen när jag ska sova, och dagen efter får man sjukt len hud!  Man ska ha det i ansiktet! :)      Kostar 70:- på hemsidan www.Lyko.se    Så det ...

Av felicia johansson - 6 juli 2013 12:12


Äntligen är det fint väder, är så drygt när det bara regnar hela tiden ..   Men ni kan ställa frågor på ask.fm jag heter: ffeliciia där :)   Ha en bra dag alla (:   ...

Av felicia johansson - 5 juli 2013 21:23

Många ville att jag skulle skriva om lite om mitt liv så jag gör det. (:   Jag växte upp med båda mina föräldrar, och mina syskon.  Vi bodde i Arvika, och i småland lite.  När jag var 7 år eller typ 6 tror jag så började mina föräldrar dricka...

Presentation


be yourself.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards